BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 30 aprilie 2009

canalul suez

ora de istorie.plictiseala oribila si infinita.azi am fost de serviciu pe clasa,am sters singura tabla si m-am asezat in banca pustie.profesorul apare si incepe sa predea,la tabla se afla harta celui de-al doilea razboi mondial.
dupa 15 minute in care simt ca ard din cauza caldurii si a privirii calde a profesorului simt ca innebunesc.da am zis bine privirea calda,multii o simt ca fiind una rece,dura,respingatoare,mie mi se pare calda. in fine dupa cele 15 minute zaresc harta iar in ochi imi sare canalul suez.......am ignorat privelistea chinuindu-ma sa fiu atenta la ceea ce spune profesorul.....3 conferinte 3 aliati,cacat canalul suez.....
cum a aparut?de ce a aparut?initial a fost un canal sau a aparut in timp?daca a aparut in timp pamantul care se afla acolo,unde se afla acum?doar nu a disparut!!?? si tot asa ajung eu sa imi pierd vreamea gandindu-ma la disparitie. si un om ar putea creea un alt canal suez daca ar vrea.pur si simplu.ar inlatura pamantul pana ar ramane in urma un canal suez,dar cum dispare pamantul acela?se face oare o incantatie magica si hocus pocus preparatus tonele de pamant,roca,piatra,etc dispar? e hai sa mori tu.....
cnd un om moare raman oasele sale,oasele ocupa un loc in spatiu dar mai apoi se fac pulbere.pulberea ramane dar noi spunem ca oasele au disparut.pulberea ocupa un loc in spatiu,asa e si cu acele tone de pamant ce ar rezulta in urma formarii unul canal suez.
acele tone ar fi aruncate in ocean care mai apoi va deveni un fel de mutant datorita unei modificari la nivelul organismului.da oceanul este o fiinta are un organism de care nimeni nu are grija,trecem peste ecologie......adancimea oceanului va scadea deoarece tonele de pamant ar forma un strat.dar omul va fi fericit de realizarea sa...ce ii pasa lui de ceilalti? ce ii pasa lui ca sufoca oceanul?el a creat al doilea canal suez....
dar de ce ar vrea omul sa creeze un nou canal suez?






p.s. postul acesta este defapt despre cum nimic nu dispare,nu pun accent pe ocean sau pe pamantul pe care eu presupun ca ar fi aruncat in ocean

22 comentarii:

Bunny spunea...

Dude Geanina, ce probleme ai tu filozofule cand mor copii de foame in Etiopia ?

serpendine spunea...

cu geanta aia a ta ai da de mancare tuturor din etiopia:P

6alretire spunea...

lol ce discutii interesante, nu ma bag, zic doar ca imi place postarea (mama cat de mare o fi geanta aia?)

Bunny spunea...

De fapt e PUMA yo !

serpendine spunea...

bhay bunny....te lauzi acilea la mn pe blog cu geanta ta PUMA?

Bunny spunea...

Cine a zis ca nu poti posta si tu la mine pe blog sa te lauzi cu pantalonii tai Zara ?

6alretire spunea...

WTF (mare) (am o obsesie cu parantezele)

6alretire spunea...

m-as lauda si io cu adidasi si hanoracu de la rbk da mie o lenee fantastica

serpendine spunea...

tu ce te bagi mha in discutie?da am pantaloni zara:))

6alretire spunea...

ma si ce sati fac io bn ca ii ai da tot pantaloni sunt

Bunny spunea...

Cine e ?
Adica cred ca stiu da mi-e sa nu confund oalele.

serpendine spunea...

cred ca presupui bine cine e

6alretire spunea...

cine? ce? cum? cand? unde? daca zici cine esti zic si io daca nu iti zice geanina inainte ca io n-am nici cea mai vaga idee

6alretire spunea...

aa crap da io nu stiu kkt pe romaneste

serpendine spunea...

ia faceti voi doi cunostinta si nu ma implicati pe mine

6alretire spunea...

pai daca ea ma stie io nu tre sa mai zic nimic

serpendine spunea...

poi ea crede ca te stie

6alretire spunea...

pai ai zis ca, crezi ca e bn ce crede ea nu cred nimic deci k de obicei ios pe dinafara :D

Bunny spunea...

Deci Stefan

6alretire spunea...

ooo Jackpot and you are? nu vreau sa zic aiurea si la ora asta creierul meu functioneaza la minim nu ca mai mult de atat poate

Bunny spunea...

Ha ha, Catalina, colega lu Geanina :)) Nu stiu daca ma stii exact.

6alretire spunea...

da te stiu daca imi aduc bine aduc aminte noroc cu memoria vizuala ;)